Dziennik watomi, 16 maj 19

Po treningu humor się poprawił, ale 5 miesiąc redukcji daje już w kość. A najgorzej że od 3 tygodni waga stoi i chyba wody dużo nałapałem.

Zobacz Kalendarz Diety, 16 maja 2019:
2368 kcal Tłusz: 79,83g | Białk: 152,22g | Węglo: 255,21g.   Śniadanie: Pikok Boczek Wieprzowy Pieczony, Jajecznica, Bułka Pszenna. Lunch: Kanapka z Serem, Bułka Pszenna, Balcerzak Kindziuk. Obiad: Biedronka Tortilla Wraps, Mięso z Indyka (Gotowane, Pieczone), Zielone Oliwki, Tola Jogurt Naturalny Kremowy. Przekąski/Inne: All Nutrition Whey Protein (33g). więcej...
3180 kcal Ćwiczenie: Dzienna suma spalonych kalorii - 1 godzina, Odpoczywanie - 15 godziny, Spanie - 8 godziny. więcej...

2 zwolenników    Wsparcie   


     
 

Skomentuj


Musisz się zalogować, aby móc komentować. Kliknij tutaj, aby się zalogować.
 


Historia Wagi watomi